ASIAKASPALVELIJA

Vaasassa työskentelevä asiakaspalvelutiimimme on kasvanut kohisten, mutta vielä olisi paikka avoinna vakituiseen työsuhteeseen yhdelle asiakaspalvelijalle, jolta taittuu hyvin ruotsin kieli ja palveluiden tuottaminen. Jos kannustavat työkaverit, ihmisläheinen työ ja energinen organisaatio kuulostavat hyviltä, tämä voisi olla sinun paikkasi. Asiakaspalvelijana autat asiakkaitamme kaikissa mahdollisissa sähkösopimuksiin, laskutukseen ja palveluihin liittyvissä asioissa. Työ sisältää sekä puhelimitse että sähköpostitse tulevien yhteydenottojen hoitamista.

Työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu- ja myyntitehtäviä, asiakastietojen hallinnointia ja ylläpitoa sekä muita yleisiä toimistotehtäviä.

Edellytämme:

  • Erinomaista ruotsin kielen hallintaa
  • Aiempaa työkokemusta myynti-, asiakaspalvelu- tai toimistotehtävistä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • Palvelu- ja myyntihenkisyyttä
  • Kykyä oppia järjestelmiä nopeasti
  • Ongelmanratkaisukykyä

Tarjoamme:

  • Mukavan työympäristön energisessä ja kasvavassa organisaatiossa
  • Mielenkiintoisen työtehtävän, jossa saat olla tekemisissä sekä nykyisten että uusien asiakkaiden kanssa
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen energia-alalla
  • Hyvät etenemismahdollisuudet
  • Hyvät työsuhde-edut

Kiinnostuitko?

Paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, mutta viimeistään 28.4.2019 osoitteeseen rekry(at)nordicgreen.fi. Otsikoi viestisi ”Työpaikkahakemus, Asiakaspalvelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Operations Petteri Hiipakka: puh. 040 168 2617 (arkisin klo 15–16) tai petteri.hiipakka(at)nordicgreen.fi.

Käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön Lue lisää