ASIAKASPALVELIJA / KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Vaasassa työskentelevä asiakaspalvelutiimimme on kasvanut kohisten, mutta vielä olisi paikka avoinna vakituiseen työsuhteeseen yhdelle asiakaspalvelijalle, jolta taittuu hyvin ruotsin kieli ja palveluiden tuottaminen. Jos kannustavat työkaverit, ihmisläheinen työ ja energinen organisaatio kuulostavat hyviltä, tämä voisi olla sinun paikkasi. Asiakaspalvelijana autat asiakkaita kaikissa mahdollisissa sähkösopimuksiin, laskutukseen tai palveluihin liittyvissä asioissa. Työ sisältää niin puhelimitse kuin sähköpostitse tulevien yhteydenottojen hoitamista.

Edellytämme:

  • Erinomaista ruotsin kielen hallintaa
  • Aiempaa työkokemusta myynti-, asiakaspalvelu- tai toimistotehtävistä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • Palvelu- ja myyntihenkisyyttä
  • Ongelmanratkaisukykyä

Tarjoamme:

  • Mukavan työympäristön energisessä ja kasvavassa organisaatiossa
  • Mielenkiintoisen työtehtävän, jossa saat olla tekemisissä sekä nykyisten että uusien asiakkaiden kanssa
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen energia-alalla
  • Hyvät etenemismahdollisuudet
  • Hyvät työsuhde-edut

Kiinnostuitko?

Paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, mutta viimeistään 24.6.2019 osoitteeseen rekry(at)nordicgreen.fi. Otsikoi viestisi ”Työpaikkahakemus, Asiakaspalvelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelun Team Leader Minna Holmberg. etunimi.sukunimi@nordicgreen.fi

Vår kundbetjäning i Vasa växer så det knakar, och vi söker nu en ordinarie kundtjänstmedarbetare som känner sig trygg och säker på att betjäna kunder på svenska. Om kundbetjäning i en energisk organisation med bra arbetsgemenskap låter lockande kan detta vara din plats. I kundtjänsten hjälper du våra kunder i ärenden gällande bl.a. elavtal, fakturering och övriga tjänster. Arbetet innebär kundkontakt per telefon och e-post.

Arbetsuppgifter innehåller kundservice- och försäljningsuppdrag, administration och uppdatering av kundregister och övrigt kontorsarbete.

Vi förutsätter

  • Utmärkta kunskaper i det svenska språket
  • Tidigare arbetserfarenhet inom försäljning, kundbetjäning eller kontorsarbete
  • God samarbets- och förhandlingsförmåga
  • Service- och försäljningsinriktad- Förmåga att snabbt lära sig operativsystem
  • Förmåga att lösa problem

Vi erbjuder

  • En trivsam arbetsmiljö i en energisk och växande organisation
  • Ett intressant arbete där du får jobba med både befintliga och nya kunder
  • Möjligheter att utveckla din yrkeskunskap inom energibranschen
  • Goda möjligheter att avancera
  • Goda arbetsförmåner

Blev du intresserad?

Platsen tillsätts så fort vi hittar en lämplig sökande. Skicka alltså in din ansökan och ditt CV snarast möjligt, men senast 24.6.2019, på adressen rekry@nordicgreen.fi. Märk din ansökan med ”Arbetsansökan, kundtjänstmedarbetare”.

Ytterligare information gällande tjänsten ger Kundtjänst Team leader Minna Holmberg: e-post förnamn.efternamn@nordicgreen.fi

Käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön Lue lisää