ASIAKASPALVELIJA / KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Vaasassa työskentelevä yli kymmenhenkinen asiakaspalvelutiimimme palvelee niin kotitalouksia kuin yrityksiä Pohjoismaissa ja nyt olisi paikka avoinna vakituiseen työsuhteeseen yhdelle asiakaspalvelijalle. Paikka soveltuu hyvän palveluasenteen omaavalle tekijälle, jolta taittuu hyvin sekä suomen että ruotsin kieli. Asiakaspalvelijana autat asiakkaita kaikissa mahdollisissa sähkösopimuksiin, laskutukseen tai palveluihin liittyvissä asioissa. Työ sisältää niin puhelimitse kuin sähköpostitse tulevien yhteydenottojen hoitamista.

Edellytämme:

  • Hyvää kielitaitoa (suomi ja ruotsi)
  • Aiempaa työkokemusta myynti-, asiakaspalvelu- tai toimistotehtävistä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja
  • Palvelu- ja myyntihenkisyyttä
  • Kykyä oppia järjestelmiä nopeasti
  • Ongelmanratkaisukykyä

Tarjoamme:

  • Mukavan työympäristön energisessä ja kasvavassa organisaatiossa
  • Mielenkiintoisen työtehtävän, jossa saat olla tekemisissä sekä nykyisten että uusien asiakkaiden kanssa
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen energia-alalla
  • Hyvät etenemismahdollisuudet
  • Hyvät työsuhde-edut

Kiinnostuitko?

Paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Lähetäthän siis hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, mutta viimeistään 23.7.2019 mennessä osoitteeseen rekry(at)nordicgreen.fi. Otsikoi viestisi ”Työpaikkahakemus, asiakaspalvelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelun Team Leader Minna Holmberg. etunimi.sukunimi@nordicgreen.fi

Vårt kundbetjäningsteam i Vasa, med över 10 medarbetare, betjänar såväl privatkunder som företag i Norden. Vi söker nu en till medarbetare till vårt team för fast anställning. Tjänsten passar åt dig som har en bra inställning till kundbetjäning, samt bra språkfärdigheter i både finska och svenska. I kundtjänsten hjälper du våra kunder i ärenden gällande bl.a. elavtal, fakturering och övriga tjänster. Arbetet innebär kundkontakt per telefon och e-post. Arbetsuppgifter innehåller kundservice- och försäljningsuppdrag, administration och uppdatering av kundregister och övrigt kontorsarbete.

Vi förutsätter

  • Bra språkfärdigheter (finska och svenska)
  • Tidigare arbetserfarenhet inom försäljning, kundbetjäning eller kontorsarbete
  • God samarbets- och förhandlingsförmåga
  • Service- och försäljningsinriktad- Förmåga att snabbt lära sig operativsystem
  • Förmåga att lösa problem

Vi erbjuder

  • En trivsam arbetsmiljö i en energisk och växande organisation
  • Ett intressant arbete där du får jobba med både befintliga och nya kunder
  • Möjligheter att utveckla din yrkeskunskap inom energibranschen
  • Goda möjligheter att avancera
  • Goda arbetsförmåner

Blev du intresserad?

Platsen tillsätts så fort vi hittar en lämplig sökande. Skicka alltså in din ansökan och ditt CV snarast möjligt, men senast 23.7.2019, på adressen rekry@nordicgreen.fi. Märk din ansökan med ”Arbetsansökan, kundtjänstmedarbetare”.

Ytterligare information gällande tjänsten ger Kundtjänst Team leader Minna Holmberg: e-post förnamn.efternamn@nordicgreen.fi

Käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön Lue lisää