Back Office -tiimi on osa Nordic Green Energyn palvelutuotannon kokonaisuutta. Tiimin vastuulle kuuluu muun muassa tekninen sopimusten ja toimitusten käsittely, sanomaliikenteen ja laskutusprosessin hoito sekä asiakaspalvelijoiden avustaminen erilaisissa palvelutilanteissa. Etsimme nyt vanhempainvapaan ajalle määräaikaista Back Office -työntekijää.
Avoinna olevan toimen työtehtävät pohjautuvat pääosin tiedonkäsittelyyn (erityisesti asiakas- ja sopimustiedon käsittelyyn asiakastietojärjestelmässä) ja sen myötä esille tuleviin hallinnollisiin selvitys- ja ongelmanratkaisutilanteisiin. Tässä työssä pääset syventymään kasvavaan energia-alaan ja hallinnollisiin toimistotehtäviin. Työ ei sisällä myynti- tai puhelintyötä, mutta sisältää jonkin verran asiakaskontakteja. Edellytämme hakijalta hyvää IT- ja järjestelmäosaamista, Excel-taitoja sekä järjestelmällistä ja tarkkaa työotetta. Aiempi kokemus asiakaspalvelusta tai Back Office -työstä tai kokemus tietokantoihin perustuvista asiakastietojärjestelmistä luetaan eduksi. Ruotsin kielitaito lasketaan suureksi eduksi, sillä Back Officessa käsitellään sekä suomalaisten että ruotsalaisten asiakkaiden sopimuksia. Tehtävän hoidossa vaaditaan tarkkuutta ja priorisointikykyä. Tehtävään soveltuva koulutus on esimerkiksi datanomi tai tradenomi (tietojenkäsittely).
Mitä odotamme sinulta?
Mitä tarjoamme sinulle?
Työsuhde on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Palkkaus on kuukausipohjainen ja perustuu Energiateollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimukseen. Aloitusajankohta on sovittavissa, kuitenkin viimeistään 1.4.2021.
Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse rekry(at)nordicgreen.fi viimeistään 7.3.2021 mennessä. Otsikoi viesti ”Back Office-työntekijä (sijaisuus)”. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan ollessa käynnissä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Back Officen Team Leader Henna Muhonen etunimi.sukunimi(at)nordicgreen.fi, sekä viikolla 8 klo 14–15 puh. 040 627 7765.