Back Office -työntekijä

Vahvistamme Back Office -tiimiä hakemalla BO-työntekijää Vaasaan. Back Office -tiimi on osa sähköyhtiö Nordic Green Energyn asiakaspalveluhallinnon kokonaisuutta. Tiimin vastuulle kuuluu asiakaspalvelijoiden avustaminen ongelmanratkaisutilanteissa, tekninen sopimushallinto, sanomaliikenteen ja laskutusprosessin hoito sekä myynnin tekninen tuki. Avoinna olevan toimen työtehtävät pohjautuvat pääosin tekniseen sopimushallintoon ja sen myötä esille tuleviin asiakaspalvelutilanteisiin. Työ voi myös sisältää avustamista ongelmanratkaisutilanteissa ja sanomaliikenteen hoidossa. Työ on vakituinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä!

Tarjoamme:

  • Mielenkiintoisen työtehtävän
  • Vakituisen työsuhteen
  • Mukavan työympäristön energisessä ja kehittyvässä organisaatiossa
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kehittämiseen energia-alalla

Edellytämme:

  • Aiempaa työkokemusta muutaman vuoden ajalta
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja ja Excel-taitoja
  • Sujuvaa suomen ja kohtalaista ruotsin kielen hallintaa
  • Ratkaisukeskeistä työotetta ja tiimityötaitoja
  • Kykyä työskennellä muuttuvissa tilanteissa
  • Suureksi eduksi lasketaan CAB-ohjelman tuntemus sekä aiempi työkokemus energia-alalta

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi viimeistään 15.4.2017 osoitteeseen rekry@nordicgreen.fi. Otsikoi viestisi ”Työpaikkahakemus, Back Office”. HUOM! Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetä hakemuksesi nopeasti!

Lisätietoja tehtävästä antaa Back Office -tiimin esimies Katarina Kieslich (katarina.kieslich@nordicgreen.fi, puh. 050 345 8766).

[ultimatesocial networks=”facebook,twitter,linkedin,google” url=”https://www.nordicgreen.fi/back-office-tyontekija/” align=”center” skin=”default”]

Käytämme sivustollamme evästeitä. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön Lue lisää